دارالقرآن نور شهرستان آباده
پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 8:21 ::  نويسنده : محمد حسین قربانی
به نام خدا
سلام
گزارش جلسه سی و یکم
به لطف خداوند منان و در آغازین روز ماه رجب و «لیلة الرغائب» بار دیگر جوانان قرآنی این بار به عنوان سی و یکمین جلسه عمومی تلاوت دور هم جمع شدند و دقایقی را با کتاب زندگی سر کردند.
این جلسه همچون جلسات ثابت گذشته در محل دارالقرآن نور شهرستان آباده برگزار شد و تعدادی از جوانان قرآنی شهرستان به تلاوت پرداختند.

به مناسب ایام بحثی پیرامون دعاهای قرآنی مطرح گردید و به مواردی از دعاهای قرآنی اشاره شد. از نکات فنی مطروحه در این جلسه می توان به «چیستی انعطاف پذیری صوت» و «مدت صوت یا دیرند» اشاره نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم
اولین جلسه عمومی تلاوت به صورت سیار

همزمان با ایام ولادت حضرت زهراء (س) و مقارن با برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله پنجگانه در شهر آباده طشک، اولین جلسه عمومی تلاوت به صورت سیار در محل نمازخانه یکی از مدارس این شهر برگزار شد. این جلسه که بیست و نهمین جلسه از سری جلسات عمومی بود طبق سنت جلسات گذشته تعدادی از قاریان، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت نمودند و این تلاوت ها مورد نقد و بررسی تخصصی قرار گرفت. علاوه بر جوانان قرآنی آباده، عده ای از نوجوانان و جوانان قرآنی شهرستان های پاسارگاد، بیضاء و درودزن نیز حضور داشتند و به تلاوت پرداختند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دارالقرآن نور شهرستان آباده و آدرس d-noor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: